[Video]Walaupun Munt4h Dalam Kereta, Wanita Terharu Kampung Di Afrika Dapat Telaga Air

Perkahwinan campuran antara pelbagai bangsa kini bukan lagi menjadi isu kerana ramai yang memilih untuk berkahwin dengan kaum yang berlainan asalkan pasangan tersebut adalah orang islam atau sudah masuk islam.

Dulu pernah viral seorang gadis yang dikenali sebagai Fila Amir yang telah berkahwin dengan seorang lelaki dari Guinea yang bernama Adama Camara. Mereka berdua pernah menjadi viral satu ketika dulu kerana perkahwinan antara 2 benua yang berlainan bangsa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MADAM CAMARA (@filaamir)

Pasangan tersebut selalu memuatnaik aktiviti mereka apabila berada di negara guinea. Salah satu video yang telah dimuatnaik di laman instagram adalah perjalanannya balik ke guinea yang menyebabkan fila mvntah2 akib4t perjalanan yang panjang.

Video tersebut telah mendapat beribu tontonan dan beratus lagi komen. Fila amir juga selalu mendapatkan derma2 bagi membantu kampung kelahiran suaminya itu samada pembinaan telaga untuk mendapatkan sumber air untuk kampung mereka dan juga pembinaan madrasah untuk kegunaan semua berjemaah.

Bila menjengah ke ruangan komen pula ramai yang memuji kebaikan fila yang selalu balik ke kampung suaminya itu untuk membantu orang2 kampung dan warga net juga mendoakan semoga diberi kesihatan baik dan dimurahkan lagi rezeki mereka.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber : TikTok

 

PERHATIAN: Pihak Astro Baru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Astro Baru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Copy Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report Copyright,Jangan Menyesal Jika IA Anda Lost Access.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *