Uwais Minta Izin Shuib Nak Buat Akaun Instagram, Posting Terbaru Shuib Ini Raih Ribuan Reaksi Dari Netizen

Setelah beberapa ketika sejak kem4tian isteri tersayangnya iaitu Siti Sarah Raisuddin yang men1nggal dunia akib4t kompl1kasi wab4k Cov1d 19, Shuib yang menjadi ibu dan juga ayah Kepada anak2 mereka sekarang.

Shuib menjaga 4 orang anaknya iaitu yang sulung Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6, dan yang bongsu termasuk baby Ayash Affan yang baru berusia 28 hari.

Putera sulungnya itu dilihat mirip arw4h ibunya, semakin hari semakin mirip dengan arw4h ibunya. Shuib telah Memuatnaik satu gambar di laman Instagramnya bersama putera sulungnya itu dilihat mendapat beribu komen positif kerana caption pada gambar tersebut.

Shuib bertanya kepada para netizen adakah uwais boleh membuka akaun instagramnya sendiri, ramai yang memberikan komen dan pendapat yang positif iaitu bersetuju tetapi haruslah dipantau selalu supaya setiap aktiviti yang dilakukan di akaun instagram itu dipantau.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Walaupun begitu ada juga yang tidak bersetuju kerana uwais masih kecil dan sepatutnya uwais kena lebih menumpukan pada pembelajaran bukannya menumpukan pada aplikasi sosial tersebut. Apapun tepuk dada tanyalah hati. Mungkin hanya untuk masa terluang sahaja.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber : Ig shuibsepahtu

 

PERHATIAN: Pihak Astro Baru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Astro Baru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Copy Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report Copyright,Jangan Menyesal Jika IA Anda Lost Access.

Leave a Reply

Your email address will not be published.