Ditvduh Hidup Mewah Sebab Guna Duit Arwah Abam, Ali Puteh Cari Pengikut Bi4dap Ini

Pelawak Ali Puteh berasa kes4l kerana masih ada segelintir individu yang menvduh dia berkaitan harta peninggalan arwah Abam Bocey.

Pakai duit arwah la tu

Terbaru, Ali, 32, ada berkongsi foto kebun miliknya bersama isteri tercinta, Melati Fitri Abdullah dan anak-anak.

Namun, hantaran itu dicemari dengan komen daripada seorang keyboard warrior yang mendakwa pemilik nama Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan mengguna duit arwah abangnya dalam urusan tanah tersebut.

Tersangat bi4dab

Beng4ng dengan tvduhan tidak berasas itu, pelakon filem Kolong menyifatkan dakwaan itu terlampau bi4dab untuk dihiraukan.

Dalam pada itu, Ali juga meluahkan hasrat untuk mencari pemilik akaun terbabit kerana telah melemparkan kata-kata fitn4h.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SYED ALI MUBARRAK AL JUFRI (@aliputeh_official)

Ya Allah.. masih ada lagi manusia begini hidup di muka bumi ini.. Kalau masih hidup, cepat-cepat la bertaubat. T4kut esok-esok pergi ke negeri abadi masih tak dapat maaf dari saya.

Terlalu biad4b sangat sampai kata saya makan duit arwah abang saya Abam. Macam mana la nak cari manusia ni..tersangat bi4dap.. Kategori b4ngsat…!!

Terdahulu, arwah Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan meningg4l dunia pada 9 Februari 2020 di kediamannya di Gombak akibat dem4m panas.

Sumber: Instagram @aliputeh_official

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber : Obulan

 

PERHATIAN: Pihak Astro Baru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Astro Baru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Copy Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report Copyright,Jangan Menyesal Jika IA Anda Lost Access.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *