Dah Kata Takda Pizza Sebab Oven Rosak, Tindakan Wanita Merakam Staf Pizza Hut Bikin Netizen Ger4m

Jika perempuan hamil meminta sesuatu makanan kerana mengidam, mungkin kita boleh faham sikap mereka yang tidak akan senang duduk sehinggalah mereka mendapat makanan yang mereka inginkan.

Tetapi apabila seorang wanita ini tidak ingin menerima kenyataan bahawa sebuah cawangan Pizza Hut tidak dapat menghidangkan piza kepadanya, tindakannya membuat orang ramai geram.

Dalam sebuah video TikTok yang dikongsikan semula ke Twitter, seorang wanita dilihat sedang merakam ruang dapur restoran makanan segera itu sambil marah-marah meminta piza.

Salah seorang pekerja restoran itu kemudian datang ke kaunter untuk menjelaskan kepadanya sekali lagi bahawa mereka tidak dapat membuat piza pada hari itu kerana oven mereka rosak akibat disambar petir.

Namun wanita berkenaan masih tidak ingin menerima kenyataan itu dan tetap berkeras untuk mendapatkan piza dengan menengking-nengking dan bertanya bermacam-macam soalan tidak masuk akal, membuat pekerja Pizza Hut itu kelihatan tertekan.

Kedegilan dan kekurangan adab wanita tersebut ternyata turut membuat netizen sakit hati dan geram memikirkan kerenah pelanggan-pelanggan yang perlu dihadap oleh pekerja-pekerja restoran makan segera setiap hari.

“Kalau aku, aku gerak je branch lain…”

 

“Karen pun kalah ni…”

“Bapak stress do…”

“Kalau aku jadi akak tu…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber : HCL

 

PERHATIAN: Pihak Astro Baru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Astro Baru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Copy Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report Copyright,Jangan Menyesal Jika IA Anda Lost Access.

Leave a Reply

Your email address will not be published.