Pernah H1na Isteri, Galih Ginanjar Menyes4l Dan Cembvru Tengok Kemesraan Anak Dengan Ayah Baru

PELAKON Galih Ginanjar sekali lagi menyesali tindakannya mensia-siakan bek4s isteri Fairuz A Rafiq dan anak mereka King Faaz.

Galih berkata sikap pentingkan diri sebelum ini membuatkan anak tunggalnya itu lebih dekat dengan bapa tiri iaitu Sonny Septian.

Keakraban mereka berdua sering menjadi perhatian netizen di media sosial sehinggakan kelihatan seperti anak dan bapa kandung.

Dalam hal ini, Galih mengakui senang melihat perkembangan anaknya itu dan berterima kasih dengan Sonny.

“Saya bangga lihat perkembangan dia sekarang, saya seronok! Terima kasih Sonny kerana membimbing dia menjadi anak yang pintar dan kacak,” katanya semasa menjadi tetamu dalam program Brownis Trans TV, baru-baru ini.

Galih cemburu lihat kemesraan anaknya dengan Sonny.

Meskipun menghargai kasih sayang yang diberikan Sonny, Galih mengakui di hatinya masih ada rasa cemburu melihat mereka berdua.

“Saya lihat di Instagram nampak sesuai sangat sama Sonny, kalau dengan Fairuz itu sudah pasti, tapi kalau ada Sonny lebih serasi. Sepatutnya saya di situ… tapi saya tiada.

“Sepatutnya saya lebih dekat dengan Faaz kerana saya bapa kandungnya tapi kerana kelakuan saya dahulu menyebabkan kami terpisah cukup jauh,” ujarnya

Galih Ginanjar berkahwin dengan Fairuz pada 5 Mac 2011.

Mereka bercer41 pada tahun 2014 dan dikurniakan seorang cahaya mata diberi nama King Faaz Arafiq.

Selepas ins1den h1na bek4s isteri, Galih Ginanjar ‘l0st contact’ dengan anak… terlalu r1ndu tapi m4lu nak jumpa

PELAKON Galih Ginanjar mengakui sangat merindui anak tunggalnya hasil perkahwinan dengan bek4s isteri, Fairuz A Rafiq iaitu King Faaz Arafiq.

Menurut laporan KapanLagi, Galih berkata dia masih belum dapat berhubung dengan anak lelakinya itu kerana bek4s isteri sudah menukar nombor telefon.

Malah usaha menghubungi menggunakan mesej peribadi di Instagram juga belum berhasil kerana sehingga kini ia masih belum dibalas.

Dalam pada itu, Galih berkata dia kes4l dan terlalu m4lu dengan ins1den yang pernah berlaku sebelum ini.

Meskipun sudah membuat permohonan maaf secara terbuka hingga berlinang air mata, namun Galih berkata dia masih menerima banyak komen neg4t1f daripada netizen.

“Saya menangis kerana terlalu rindu… itu bukan rekaan atau lakonan. Banyak komen neg4t1f di Instagram, tak apa saya terima semuanya. Mungkin mereka kec4m saya kerana kelakuan saya dahulu salah.

“Itu reaksi spontan… sebab sebut nama Faaz saya jadi sedih kerana saya belum boleh jadi ayah yang baik buat dia… lagi pula saya belum boleh jumpa dia kerana sejujurnya saya m4lu.

“Kesilapan dulu membuatkan saya m4lu untuk bertemu anak dan t4kut adakah dia mahu bertemu saya,” ujarnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber : http://transformasi.host/

 

PERHATIAN: Pihak Astro Baru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Astro Baru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Copy Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report Copyright,Jangan Menyesal Jika IA Anda Lost Access.

Leave a Reply

Your email address will not be published.