“Kalau Turunkan, Tak Mungkin Mampu Bertahan..” -Achey Ded4h Ibu Kini Bergantung Pada Oksigen Tertinggi

Pelawak Achey baru-baru ini ada memberitahu bahawa ibu kesayangan, Ngaisah Hassan,73, masih lagi dirawat di Hopsital Segamat dan bergantung kepada tahap oksigen paling tinggi untuk bern4fas.

Achey yang dihubungi sebuah media berkata, keadaan ibunya itu dimaklumkan doktor yang merawat di mana dia tidak boleh bern4fas jika disalurkan oksigen bertahap rendah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung)

Doktor beritahu sekarang emak menggunakan tahap oksigen paling tinggi untuk bernafas. Namun, doktor cuba juga nak turunkan tahap oksigen itu tapi mak mungkin tak mampu nak bertahan.

Dia dalam pada itu berharap agar ibunya terus kuat berjuang meskipun keadaanya stabil kerana sudah lebih 20 hari dia dirawat di hospital.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung)

 Tambahnya lagi, dia berhasrat untuk merawat syurganya itu sendiri di rumah dan telah menyiapkan peralatan perubatan lengkap seperti mesin oksigen untuk kegunaan bondanya kelak.

Terdahulu, sekitar awal Ogos lalu, Achey berkongsi berita sedih apabila ibu, kakak serta abangnya telah disahkan positif CVD-19 setelah membuat ujian saringan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber: Beautifulnara

 

PERHATIAN: Pihak Astro Baru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Astro Baru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Copy Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report Copyright,Jangan Menyesal Jika IA Anda Lost Access.

Leave a Reply

Your email address will not be published.