“Alasan Taknak Cucuk V4ksin??” -Netizen Beng4ng Lelaki Ini Mahu Rasa Bagaimana S4kit COVlD19

Tular sebuah video pengguna TikTok yang dikenali sebagai Abdullah Jamadi membuat eksperimentasi berkaitan dengan Cov1d-19.

Video tersebut kemudiannya menjadi viral di Twitter, dan rata-rata warganet meluahkan rasa m4rah dan terkejut dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh pengguna TikTok tersebut.

VIDEO

Eksperimentasi Cov1d-19

Dipetik dari video yang dimuatnaik pengguna TikTok ini, menyatakan bahawa dirinya ingin membuat pemerhatian Cov1d-19 dengan tidak mengambil v4ksin dan membandingkan dengan ahli keluarganya yang telah mengambil v4ksin.

“Cuma saya nak buat pemerhatian kepada diri saya sendiri. Sekiranya kalau saya terkena Cov1d, jadi saya boleh rasa macam mana sakit kena Cov1d.

Dan saya boleh mengaplikasikan rawatan alternatif kepada diri saya sendiri. Sekiranya kalau keluarga saya terkena Cov1d walaupun dah di v4ksin, saya nak tengok kebarangkalian jangkitan terhadap diri saya sekiranya saya tidak di v4ksin.

Sebab apa kita lihat sekarang, semakin ramai orang di v4ksin semakin tinggi kes dan semakin ramai orang yang m4ti.” Ucapnya

Netizen Terkedu Dengan ‘Kebod0han’ Luar Biasa Pengguna TikTok

Mendengar kata-kata yang diucapkan oleh pengguna TikTok tersebut membuatkan ramai warganet berasa terkedu dengan ‘keb0dohan’ gaya pemikiran pengguna media sosial tersebut.

Dan ramai juga yang meluahkan rasa mar4h terhadap pengguna TikTok tersebut, kerana sanggup bermain dengan nyawa dan ahli keluarga sendiri.

Foto – Twitter

“Harap-harap petugas barisan hadapan semua ingat siap-siap muka dia ni, kalau dia muncul dekat hospital sebab kena Cov1d. Mohon campak dia terus dalam kontena.” Ciap pengguna pertama

“Saya sayang keluarga saya, tapi saya nak buat pemerhatian ke atas diri saya. sekiranya saya kena Cov1d, saya boleh rasa sakit Cov1d. THE NEXT LEVEL OF STUPIDITY YA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN.” Ciap pengguna kedua

Ramai pengguna di Twitter memberi pandangan negatif terhadap eksperimen yang cuba dilakukan oleh pengguna TikTok tersebut.

Foto – Twitter

“Gila. Bekas Cov1d semua pun trauma, dah tak nak kena lagi. Dia boleh senang-senang nak rasa, buat pemerhatian bagai. Moga diterangkan hati abang ni.” Ciap pengguna ketiga

“Bacalah data, kenapa kes naik walaupun dah ramai v4ksin. Individu div4ksin masih boleh kena Cov1d cuma kadar jangkitan rendah. Tengoklah, peratusan yang dah div4ksin yang kena Cov1d tak tinggi pun.

Saya tak tahu kenapa, saya terangkan ini. Patutnya biar jelah manusia begini bela kebod0han dia.” Ciap pengguna keempat

Malah aktor Tony Eusoff dan pengikut Twitternya juga meluahkan rasa mar4h dan merasakan eksperimen yang dilakukan pengguna TikTok tersebut meng4rut.

Foto – Twitter

“Dan mereka terus membiak.” Ciap Tony

“Paling meng4rut dia cakap ‘Sekarang makin ramai v4ksin, makin tinggi kes, makin ramai m4ti.” Ciap pengguna pertama

“Tuhan. Sungguh b0doh.” Ciap pengguna kedua

“Yeah seperti ada kaitan dengan keduanya. Susahnya nak jelaskan dekat orang dungu seperti ini. Dan yeap, saya kasihankan anak dia.” Ciap pengguna ketiga

Kita pun terdiam juga bila dengar kata-kata pengguna TikTok ini. Apa-apapun semoga dipermudahkan urusan semuanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber : muraimy

 

PERHATIAN: Pihak Astro Baru tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Astro Baru juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Copy Artikel Kami Tanpa Kebenaran Akan Di Report Copyright,Jangan Menyesal Jika IA Anda Lost Access.

Leave a Reply

Your email address will not be published.