[VIDEO] Wanita Seb4k & Men4ngis Dapat Kejvtan Masa ‘Birthday’, 2 Kali Raya Pun Anak Tak Dapat Balik Lagi…

Tidak dinafikan setiap di antara kita menyimpan rasa ‘rindu’ yang mendalam buat keluarga yang berada di kampung halaman namun, pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) membataskan kita semua untuk pulang ke kampung seperti biasa.

Apa yang lebih menyed1hkan, apabila hari-hari ‘istimewa’ dan perayaan besar juga tidak dapat disambut bersama.

Ibu seb4k rindukan anak

Seperti video mengundang seb4k dikongsi oleh Dee Chanteq menerusi beberapa buah video di laman TikTok, memaparkan reaksi seorang wanita yang ‘terkejvt’ menerima kejutan bersempena hari jadinya. Pada mulanya, gadis ini sempat bertanyakan beberapa soalan kepada wanita ini mengenai keberadaan anak-anaknya. Wanita ini dengan tenang menjawab soalan yang diajukan dan bertanyakan akan bungkusan ‘istimewa’ yang diterimanya.

Namun, apa yang lebih menyedihkan apabila wanita ini cuba menahan seb4k sebelum berjaya mengalirkan air mata sejurus mendengar ucapan daripada anak-anak dan menantu tersayang. Tidak berakhir di situ, wanita ini menadah tangan dan berdoa supaya segala urusan anak-anaknya dipermudahkan.

Selamat hari lahir Mak, semoga mak dipanjangkan usia dimurahkan rezeki. Sihat selalu, dan bahagia di samping anak-anak daripada anak-anakmu serta menantu.

Berbicara lebih lanjut, dia juga mendoakan supaya w4bak ini berakhir dan anak-anaknya dapat pulang ke kampung halaman seperti biasa.

Makcik memang tak dapat nak cakap apa. Sebelum hari raya, sampai sekarang hari raya Haji pun masih tak dapat nak balik. Makcik pun tak dapat nak jumpa. Kita sama-sama berdoa supaya w4bak ini habis, semoga kita bebas tak ada masalah. Semoga kita semua panjang umur, kita boleh jumpa lagi anak-anak mak, menantu dan cucu-cucu mak. Semoga kita dapat jumpa satu hari nanti.

Video penuh:

Sumber: Dee Chanteq

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : obulan

Leave a Reply

Your email address will not be published.