Dah Padam Video Baby Siti Nurhaliza, Asyraf Khalid Mohon Maaf

Terdahulu, viral video menyaksikan penyanyi Dato Sri Siti Nurhaliza menerima kunjungan ramai termasuk ahli keluarga selepas dia meIahirkan anak kedua di sebuah pvsat pervbatan di Selangor.

Pasangan Asyraf Khalid, Tya Ariffin turut kelihatan berkunjung ke h0spital tersebut dan sempat merakam momen indah kelah1ran bayi itu untuk dimuat naik di laman YouTube. Namun video tersebut mengundang rasa kurang senang dalam kalangan penonton yang mend4kwa ianya meIanggar SOP.

Memetik laporan Harian Metro, Asyraf Khalid menjelaskan dia sudah mendapat kebenaran pihak h0spital dan perlu mematuhi dengan SOP ditetapkan. Malah, dia turut menjelaskan mengenai jurukamera dan jurufoto yang kelihatan hadir ke h0spital tersebut.

Pada asasnya semua ikut SOP. Kami pakai pelitup muka dan sebagainya. Cuma, ketika ambil gambar pihak jurufoto dan jurukamera minta buka. Semua orang yang datang pada hari tu sudah mendapat kebenaran pihak h0spital.

Sebagai anak, apabila Mak Iti nak bersal1n, tentu saja gembira. Lagipun jarak h0spital dengan rumah saya hanya lima minit saja.

Difahamkan, jurukamera dan jurugambar itu adalah dari pihak Siti Nurhaliza Productions (SNP) bagi tujuan rakaman. Asyraf bagaimanapun memohon maaf sekiranya perkara tersebut mengundang pertikaian ramai pihak.

Mungkin ada juga salah saya di situ dan saya belajar dari kes1lapan itu. Kalau ikut kebiasaan, jika dapat adik baharu mestilah nak kena pergi tengok. Tapi, dalam keadaan sekarang normal itu sudah berubah.

Jadi, saya minta maaf jika perkara ini ada menggur1s sesiapa termasuk netizen. Saya dengan keluarga okay. Harapnya perkara ini tak dibesarkan dan biarlah ia reda.

Malah, video Vlog yang pernah dikongsikan Tya Ariffin di laman YouTube telah pun diturunkan bagi menghormati privasi Siti Nurhaliza.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Oh Bulan

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.